Promocje
Szelki dla psa Truelove Blossom czerwono-białe
Szelki dla psa Truelove Blossom czerwono-białe

179,99 zł

Cena regularna: 189,00 zł

Najniższa cena: 189,00 zł
Smycz miejska czerwone łapki
Smycz miejska czerwone łapki

16,99 zł

Cena regularna: 25,00 zł

Najniższa cena: 25,00 zł
Zabawka dla psa KONG Extreme
Zabawka dla psa KONG Extreme

29,99 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Szelki dla psa Truelove Active pomarańczowe
Szelki dla psa Truelove Active pomarańczowe

64,99 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 95,00 zł
Szarpak gryzolina dla psa Loop
Szarpak gryzolina dla psa Loop

29,99 zł

Cena regularna: 41,00 zł

Najniższa cena: 34,99 zł
Smycz dla psa Truelove Active niebieska
Smycz dla psa Truelove Active niebieska

59,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 65,00 zł
szt.
Zabawka dla psa KONG Puppy
Zabawka dla psa KONG Puppy

39,99 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Szelki dla psa Truelove Tropical turkusowe
Szelki dla psa Truelove Tropical turkusowe

179,99 zł

Cena regularna: 189,00 zł

Najniższa cena: 189,00 zł
Szelki bezuciskowe Truelove Puppy różowe
Szelki bezuciskowe Truelove Puppy różowe

59,99 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Szelki bezuciskowe Truelove Puppy czerwone
Szelki bezuciskowe Truelove Puppy czerwone

59,99 zł

Cena regularna: 59,99 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Wygodna miska podróżna dla psa 1000ml
Wygodna miska podróżna dla psa 1000ml

19,99 zł

Cena regularna: 30,00 zł

Najniższa cena: 30,00 zł
szt.
Pluszowe legowisko dla średniego/dużego psa Chmurka
Pluszowe legowisko dla średniego/dużego psa Chmurka

229,00 zł

Cena regularna: 279,00 zł

Najniższa cena: 229,00 zł
Gryzak dla psa Wesoła kukurydza
Gryzak dla psa Wesoła kukurydza

29,99 zł

Cena regularna: 34,99 zł

Najniższa cena: 34,99 zł
szt.
Pufa Caribbean szara
Pufa Caribbean szara

149,99 zł

Cena regularna: 180,00 zł

Najniższa cena: 180,00 zł
szt.
Obroża dla psa Truelove Active szara
Obroża dla psa Truelove Active szara

39,99 zł

Cena regularna: 55,00 zł

Najniższa cena: 49,99 zł
Smycz regulowana czarne łapki
Smycz regulowana czarne łapki

34,99 zł

Cena regularna: 45,00 zł

Najniższa cena: 45,00 zł
Podkładka pod miski różowa
Podkładka pod miski różowa

17,99 zł

Cena regularna: 25,00 zł

Najniższa cena: 25,00 zł
szt.
Skórzana obroża dla psa czerwona
Skórzana obroża dla psa czerwona

9,99 zł

Cena regularna: 15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł
Obroża regulowana Slavonic
Obroża regulowana Slavonic

19,99 zł

Cena regularna: 29,00 zł

Najniższa cena: 29,00 zł
Zestaw do biegania z psem żółty
Zestaw do biegania z psem żółty

69,99 zł

Cena regularna: 85,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

FORMULARZ ODSTĄPIENIA/REKLAMACJI DO POBRANIA (PDF)

 

 § 1


REKLAMACJA PRODUKTU

 

  1. Reklamacja z tytułu rękojmi.
    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
    • W przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31 grudnia 2022r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2022r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytuły rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
    • W przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1 stycznia 2023r. określają przepisy Ustawy o prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023r., w szczególności art. 43a-43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
  2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: petkingdom.biuro@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Stanisława Moniuszki 3/5, 84-240 Reda.
  3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Stanisława Moniuszki 3/5, 84-240 Reda.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
  6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

 


§ 2


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Stanisława Moniuszki 3/5, 84-240 Reda.
  4. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  6. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

 

§ 3


REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:petkingdom.biuro@gmail.com
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl